2016. január 9., szombat

nincsenek elvárásaim

Van egy srác akivel volt egy közepesen kellemes randim, de azóta pang a dolog - úgy is voltam vele, hogy lehet nem igazán vagyunk egy hullámhosszon, ettől a gyerektől nem hiszem, hogy akarok valami komolyabbat, de azért adjunk egy esélyt.

Ma épp váltottunk pár szót arról, hogy életemben akkor molesztáltam először könyvet, amikor a Kardok viharát olvastam és annál a résznél izomból falhoz vágtam és ki kellett mennem az udvarra sétálni egy kört:



  • akkor már mindent értek
    bár én már nem lepődök meg abban semmin :D 
  • hát, ez jó pár éve volt
    itt nyílt fel a szemem Martinnal kapcsolatban
    dantei szinten legalábbis

    ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel 
  • én csak a sorozatot nézem, de az is elég durva :)
  • ja, az utolsó évad tele is van felesleges durvasággal
    azt már nem is néztem
    csak azért vágtak tönkre történetszálakat meg karaktereket, hogy legyen mivel sokkolni

    bullshit
  • nekem nincs vele problémám, legalább izgalmasabb 


Remélem senkinek nem kell ragoznom, hogy melyik pillanatban lett biztos, hogy itt nem lesz második randi.

Nincsenek megjegyzések: